stan <3

någon som vet hur man fixar bloggar lite finare än vad ja har den? xd <3 snälla behöver verkligen hjälp med det hehe men kan ju samtidigt berätta om dagen vaknade hos BÖNAAA'<3 idag :') runt 09.30 typ, då så fyllde mia år då och vi gratta henne grattis mia :) sen åt vi frukost + tårta mihihi sen kl 12.00 drog vi jag och simonas familj in till stan och shoppade först åkte vi till elgiganten och affären brevid som ja inte kommer ihåg vad den heter?^^ men iaf sen efter det drog vi till skokällarn och där köpte de saker också ja ni fattar höhö. Sen efter det skulle vi dra in till hm och dem där affärerna men då var kl så mke som 13.50 typ och pappa hämtade mig på sjukhuset X'''D men sen iaf skulle ja då äta lunch den blev på donken. Sen åkte vi till skokällarn och köpte ett par skor till mig ME LIIIKIIIEEEH very mutch :D:D sen blev det att dra sig hemåt ;p och somnade såklart i bilen för var ju inte lite trött eller så men det var min dag iaf ha det bra alla bloggare puss och kram SVENSK BANAN (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0