Till min bästa vän!<3

Min bästa, söta, härliga vän


Vår vänskap tar inte slut än


För mig är du värd hela världen


Min bästa vän


Jag ska göra vad som helst för dig,


för i det här livet kommer bara du att finnas kvar för mig


Livet är så orättvist som skiljer emellan oss


Utan dig har jag ingen att vara hos


Utan dig kommer ingen att säga Hej


Utan dig kommer jag alltid att säga Nej


Utan dig kommer ingen att förstå mig


Min bästa vän, du är värd hela världen


Kom tillbaka och svik inte,


vi kanske blir sura på varandra, men bara lite<3

                                                                                     
                 
                                                       


                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0