Hellu. /ebbaaa

Hellu ja ni undrar säker vad jag är för person men jag är en av Amis b-vän.
Ja som sagt Ami orkar inte blogga så jag gästbloggar åt henne vilket är väl jätte bra.
Ami har åkt på lungiflamtion vilket är jätte tråkigt med tanke på att hon har skaffat häst oja skolan börjar nu.
Men ni ska veta att Ami är världens snällaste person henne kan man lita på henne lr jag försöker iaf.
Vi bor inte alls långt ifrån varandra 10 min på cykel. Vi brukar rida tsm ibland och nu ska hon även träna hemma hos oss. Jag vill bara säga att jag älskar dig Ami, du är världens bästa unge på hela jorden.
Helt underbar är du, vart hittar man en sån som dig jo hos Bäckmark.
Du och jag vi är väldigt lika på något sätt vi sitter och garvar åt nästan allting lr ja allting garvar fick faktiskt åt och har vi garvat kan vi inte vara allvarliga och titta på varandra utan att le eller börja grava. Det kallar jag riktig vänskap. Men det här blir min sista meningar,jag älskar dig Ami.

pusshej kika gärna in på http://ebbakernen.devote.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0