1 Juli & ja känner mig duktig på många olika sätt! :)

tjeeena bloggen! ;p
Idag har jag varit väldigt duktig (STOLT)
Börja dagen med att äta gröt till frukost  hihi namnam..
Efter de så gick pappa o ja till vårt andra hus som de snart kommer nya hyresvärder till snart.
Vi damsög, torka golvlister och fönsterbrädor m m
Efter det så soppade vi höskullen 1 och en halvtimme :p
Kl var då 13.00 i think och ja började bli hungrig så vi gick in och åt mat sen kl 13.30 fortsatte vi med att ösa ner allt hö vi soppat genom en lucka där man kastar ner höbalar till hästar xd
Jaa efter de soppade vi i stallet lyfte ur alla grejer där, soppade i Garaget.
Efter de så tog vi massor med kartonger m m och eldade vid elstängslet hihi kul!
Men men elstängslet gick av och vi hade en ilsken tjur där inne så de blev ganska brottom minst sagt haha.
Jag sprang och drog av strömmen så fort som möjligt och då lagade pappa stängslet som tur va :)
Sen skulle vi åka till Hummelstad för att bjuda upp ngn  som ville ha grilkväll med oss så det blev att vi drog till ett par som hette bla bla och bla bla hihi Dem är här just nu och äter medans ja skriver blogginlägg!
De var allt ja gjort idag så heeerrrå :)

P.S  För ja gjort allt de här idag är för att om 2 veckor kmr det grannar till oss och dem har en 13 årig dotter en mamma och en pappa :) Nämligen de har 3 hästar med sig direkt från tyskland så vi fixade lite för hästarna att göra i ordning ;D
Sir Henry : 75cm
Paula : 85 cm
Franco 1,77 cm
Det var alla hästarna :DD

OBS : jag har varit duktig idag för att allt arbete, slog i tån, fick en fästing på mig ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0