Barnvakt idag! :)

Tjena bloggen! ;p
Idag har jag varit barnvakt åt en liten flicka som heter Nora & är 15 månader gammal §
Jag vaknade kl 09.10 och ja skulle vara där kl 12.30 :)
Jag kom fram vid den tiden ja skulle och mötte Nora vi började direkt gunga och leka med hennes saker xd
Sen efter en stund var de korvdags och Anders heter han, han kom oxå över så Åsa,Inge,Anders,jag & Nora var samlade på plats. :'') Sen så gick ja en promenand med henne och kollade på traktorer och kossor xd m m sen på hem vägen sov.
En halv timma sov Nora typ och hon brukar sova 2 tim :/ så hon grät hela dagen men sen nu mot eftermiddagen så blev hon lugnare vi badade i hennes pool och hon fick lite mellis ja sen imorgon ska ja gå upp kl 09.00 och gå dit men puss o kram svenskbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0