ROLIG DAG :D

tjuuuu bloggläsare, tänkte berätta lite om min dag (: lite kortfattat! xd
Dagen började med att ja försov mig till klockan 08.00 och skolbussen gick ungefär om en kvart då.
Men kom med den iaf (a)
när ja kom till skolan så städade vi skåpen som verkligen behövdes göra i mitt skåp!
Sen när vi var klara med de hade ja 3 väskor med mig med saker hihi (y)
Men iaf sen drog vi till hammar alla 7or  grillade korv,paddla,badade m m :D
Var kvar där till kl 2 tyyp?
Drog hem med skolbussen sen då  som vanligt o när vi var hemma så skulle ja åka till Ålandsbo
och rida och när ja väl var där var det bara en kompis till ebba som var där.
Sen kom Lena men ingen Ebba ja säger nt vad som hänt med henne! :'(
Jag red iaf Piggmalijon tror ja han stavas var kvar där till halv 7 sen drog ja hem
duscha, åt mat, kolla på tv och nu sitter ja vid datorn men det var allt för mig xd
 PUSS OCH KRAM
 SKUMBANAN ;) p.s ja litar på dig Ebba! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0