rubrik! xd

heej bloggen!<3
idag så gick ja upp kl 09.10 för Ebba Kernen skulle komma kl 10 halv 11
ja var klar när hon kom o sen skulle ja bara packa lite o ta med fika alltid gott ;p
Sen när kl var ja? 11 typ åkte vi till kogarn och mötte många trevliga människor b.la Julia jaa ganska många från falken iaf.
Vi var där till kl 14.00 för då var maten klar o vi skulle va hemma då.
Det blev falukorv o makaroner OBS : EBBA gillar många kryddor märkte ja idag x''d

Sen efter maten sattee vi oss framför datorn lyssna på musik, fb, kolla videor och bloggen.
Sen så orkaade ja inte sitta vid datorn mera så ja bestämde att vi skulle baka en kladdkaka.

Vi började baka en kladdkaka tog fram allt som behövdes o vi satte ugnen på 150 gr.
Efter en kvart kollade vi om den var klar inte!
Efter 10 min till så var den inte heller klar.
Och sen väntade vi 5 min till o inte klar så ja drog på till 250 gr. 
HAHA och sen kolla ja efter 10 min och då var den verkligen klar!
Vi skulle börja äta den o den var kolsvart men smakade vanligt så ja kände att ebba o ja ändå klarde det?

16.45 var klockan sen hon skulle hem 17.00 buuhu.. Men då satte ja mig här igen de var allt för mig då xd
PUSS O KRAM SKUMBANAN^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0