siffer dagen :)

HEEEJ BLOGGEN :d
idag så har det varit en jätte rolig dag!
Som sagt dagen började med att ja gick upp 7.15 försov mig inte (a)
Då packade ja kläder till skolan och handuk och idrottskläder hade ja på mig!
När ja var framme vid skolan så cyklade ja upp till tjustvallen med Simona och Fanny
Där så hade vi siffer camp? mellan alla klasser (skojiigt) :D
Först börja vi med att dela in oss klassvis första stationen var att vi skulle hammra in en spik i en planka på typ 97 slag haha väldigt SVÅRT
Andra station var att vi skulle doppa huvudet först i en hink med vatten sen så skulle man doppa huvudet i MJÖL
och leta efter godis ÄCKLIGT! sen skulle man doppa huvudet igen i vatten höll på att spyy lyckat! ;)
sen tror ja att vi skulle fika eller ngt sånt kommmer inte ihåg meen efter vi fikat skulle vi springa fram och ta godis med munnen remmar 10 st HAHA och simona o ja var sist kvar och fick inte in den i munnen snacka om att man garvar IHJÄL sig :)
sen nästa station så skulle vi snurra runt en pinne 15 varv och springa sen men ja hann inte det de var för många i min klass... Men sen iag iaf så hade vi ett tennis rack och skulle skjuta på VATTENBALLONGER
Man kan ju fatta själv att man blir dö blöt hehe.
Det började närma sig slutet efter de men de var dragkamp o volleyboll sånna små lekar kvar bara.
Vi skrev på ALLAS tröjor oxå :)

allt för mig för idag men OBS : kan inte ladda upp bild för sitter på biblan -.-''

P.S KOMMER VERKLIGEN SAKNA EN DEL 9:OR :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0