GÅRDAGEN<3

Tjeeeeena<3
igår efter skolan så fyllde Linn syrran år då gick man till Stagårds med pappa,Linn,Mamma och jag, där var vi ungefär från kl 16.00-16.50 eller någe vene? :p
sen där efter stack jag till Fannyy som satt på bibblan och väntade tills jag fikat klart sen när jag väl kom till bibblan så satt vi kvar vid datorn typ 10 min eller någe.
Sen var vi hemma kl 18.35 xd då tog vi på oss ridkläder och åt lite våfflor me liiiikiiieeh.
Där efter skjutsade mamma oss till stallet HEDA :DDDD
Där red Fannyy och jag till kl 19.45
och lilla fannyy ramlade av hästen SCHAMIPS ASG men tyckte ändå synd om henne xd
sen fick hon as ont i ruumpaaan XD :'( HaHa men sen var vi hemma kl 20.00 typ och duschade gjorde i ordning oss satt lite vid datorn xbox 360 tv allt möjligt sen bleev det godnatt.
Men det var allt jag hade att blogga om chaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0