TODAY<3

tjeena för den här gången tänkte bara berätta lite kort om min dag ;p somsagt idag har jag haft so första pass andra pass var matte ;o blääää xd sen tredje pass var hälsa :p det är alltid lika läskigt varenda gång haha om ni förstår vad jag menar. Lunchen var kl 11.50 :d det var något konstig mat som ja inte vet vad den heter :) hehe men simona jag och fanny fick skrattattack av någonting på maten? hahaha asg och efter maten var det svenska och det sista passet var språk ;o men ja missa en kvart för gick till Mona av en anledning. Hem blev det sen till mamma tog sällskap med Elvira Rebecka och Frida. Sen nu är ja på väg till ridningen i HEDA och efter ridnigen hämtar min far mig där men de va allt i think hejjjdå ha en bra helg!<3



OPPS: lite suddig bild men ajja xd hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0