23/5 2011 <3

tjaaa bloggläsare! Har inte lagt upp så mycket på länge xdd men idag lägger ja upp ett inlägg för de är ju min FÖDELSEDAG! blir ju 14 idag ;p Så dagen började meeed att pappa o linn kom in i mitt rum o sjöng ja må hon leva osv... (a) Då fick ja bla pengar,godis,parfym m m. Men ja blev iaf nöjjd :) tack tack! Sen åt ja frukost och tog ett djupt andetag när ja skulle till skola n (y) men de var lungt ja kom in o alla grattade mig. På min spanska lektion så sjöng de jaaa en sång för mig och en till som fyller år samma dag som mig... x''d sen börja dem cumpléanos feliz jaa ja må hon leva på (svenska) o de var skapligt pinsamt!! ;) o sen var de bara samma gamla vanliga tråkiga skola framöver... Men iaf efter skolan så åkte ja skolbuss hem käka lite fika o sen bar det av sig att ja skulle ta hand om/rida Sir Toby o då smsade ja Ebba och sa att ja skulle komma men alla var borta dem var i KALMAR familjen dit ja vill! Men sen var ja på stallet ensam med en hund som bodde där och alla 6-97 hästarna? Och nu är ja hemma igen och ska snart draa till Ankarsrum och köpa saker till mig ikv tror jag? Men pappa o ja ska förmodligen ta MOTORCYKELN dit :D:D men de va allt ja hade att skriva från dagen puss o kram skumbanan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0