iaf en som är frisk o kry! :d

Tjaa alla bloggare brukar nt vara så tillänglig här längre för de känns som att skriva med en vägg men aja
Kan ju börja med att säga Fancy (min) häst är frisk o kry igen
hon har nämligen varit halt i typ 2 månader
så ja är ganska glad just nu ^.^
Men ja då har gjort mig illa i svanskotan o vet inte vad ja har gjort så får äta verktabletter 2 ggr per dag  "kul"
Gör de för att bli frisk så får väl tåla några dagar till.
Min dag har varit bra förutom att ja har haft så himla ont
i ryggen men de är tur att man har sina kompisar som gör en på bra humör igen.
Ja har stortsett bara suttit inne, sen har ja bara varit ute 1-2 timmar i stallet.
Ja slapp rida idag min vän ann-kathrin red fancy idag så tacktack till henne :D
Allt för mig PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0