Glaaad! :d

Tjaaa alla fina människor var ju ett tag sen jag bloggade men de är p.g.a att jag varit sjuk, varit i skolan och hållt på med min häst! ;) Men nu kmr äntligen ett blogginlägg för de som är intresserade och läsa thihi
Dagen började med att ja som vanligt gå till skolan och träffa mina underbara vänner.
Sen drog vi in till stan och där så gick vi på maxi i ungefär 1 timma hehe -.-
SNACKA OM ENORMT LÅNG KÖ ASSÅ..
Men iaf pappsen och ja tog en sån där manick scanna själv och de tog ju bara 5 min att betala med haha skillnad.se
Men sen iaf efter vi varit där såå åkte vi till RUSTA och där letade vi efter ngn badrums matta men vi hittade ingen perfekt tyvärr, bättre lycka nästa gång ;)
Kl 17.38 tror ja den va så var vi på väg hem o lyssnade på dunk i bilen haha
Sen var vi äntligen hemma och så såg vi att våra hyresgäster arbetade förfullt i trädgården.
Målade om, spruta med ngn ogräs grej, mockat hos hästarna m m.
Det uppskattar man :)
Och nu så sitter ja här inne medans Mats,Ann-kathrin,rosi,erich, kalle och pappsen sitter där ute och kollar på tv.
Det var allt för mig för den här gången.

OBS: Ska försöka vara lite mer social på bloggen på sistone :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0